sábado, 2 de octubre de 2010

TODOS QUEREN A UN BORRACHO

Si os nenos e os borrachos son os unicos que din a verdade, que menos que adicarlle un tema a eles,nonsi? En este caso adicallemosllo os "drink man" con este tema de principios dos 70, ; e como ademais concorda moito con unha recente entrada no blog dos Crazy Pony's,onde fixen unha promesa, pois o prometido e deuda.(Para mais pistas ir o comentario meu da ultima entrada en www.crazyponys.blogspot.com)

Aquel que primeiro acerte que grupo é o que toca este tema, levará unha botella de licor café , made in "a miña terra", que é a terra onde se fai o mellor licor café do mundo mundial.
Asi que xa sabedes...a probar sorte, porque por outra parte o tema está moi recomendabel.

7 comentarios:

Álvaro P. Vilariño dijo...

Xan, antes de nada noraboa polo blog. Coincidimos en case todo!!
A resposta: Savoy Brown (Miller Anderson-Chrysalis Music Ltd. )
Everybody Loves a Drinking Man

Tes bo gusto!
O de Neil ben, pero creo que non vai pasar á historia...
É unha primeira impresión, o tempo dirá.
Un disco bon de verdade, alomenos para min, é o último de Clapton.

X dijo...

Hola Alvaro: grazas polas tuas verbas, faise o que o tempo lle deixa a un.
Xa me dirás como facemos coa boltella de licor café que che corresponde; e noraboa porque non era nada facil acertalo pero vese que estás ó loro.
Terei que escoitar o de Clapton, porque xa fai tempo que non o sigo despois de varios discos fallidos, a ver si é de esta.
Veña, moitos saudos

Deguananonli dijo...

Non ó acertaba nin de coña, mais ainda, nin o coñecia. Pareceme unha canción muy boa. Xa podedes imaxinar ó seguinte movemento.

Eu non valoro os traballos en historicos ou non, tan soo gustanme ou non, e isto e producto de unha serie de sentimentos, ousexa que, pra min, influe moito o ánimo das primeiras veces que o escoito. Dito isto, engadir que LeNoise pilloume nun momento altísimo en todos os meus sentidos, non digo mais.
En canto a Clapton, estou con Xan, xa levo anos escoitandolo, non sei si con depresión ou baixo de forma...jjjjj. Escoitarei o seu derradeiro traballo en estes intres y a ver...
A o licor ese dalle boa viaxe, de seguro que solta a lingua e máis apendices tamen.
Un saudo a ambo los dous e perdoade o meu galego escrito que si xa e algo curto na miña fala nin quero pensar como vay en este medio.

X dijo...

Os Savoy Brown hai que pillalos na sua vertiente mais Blues, que éra o que eles facian; o do "Everybody loves a drink man" sempre me resultou un titulo moi suxerente e ademais ten un sonido caseque de rock sureño;
polo demais deguanaonly non te preocupes polo teu galego, cada un fala e escribe como sabe, eu tampouco me preocupo por unha regla ou outra, tan so escribo como me sale.

Veña,saudos, e a disfrutar da boa musica.

Anónimo dijo...

UN- NEWFOUNDLAND- OREGON, they got explosives with GROSS.
And they say he got them with FRENCH mob and IRA- PLO.
They call it LASTESS.
They 're all with MUSSEC and LAPRAP.
And they're with SAPOP.
POPERS and POPPINDA and DASTATE are all with DALLOW.
ROCK knows.
So does CAPOL- CAPESHAW.
And so does CHO in FREAKSB.

Anónimo dijo...

KARL ROVE.
He's PR with EXPLOSIVES.
BILYARD- STYLYARD got the goods on LOUISIANA- UTAH- TEXAS.

Anónimo dijo...

DASSAULT has been id'd.
And if you don't think " PICASIDE" is going to have extreme consequences with all that extreme mining, you
" ASSHOLES" in UNFALAE are more than stupid.
DASTATE gives up the guns with BALDWIN- CHO.
There goes RICKT and ROCKET MAN.
Same with SUMMER & RED DAWN.